روژان روژان ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هایپ کوچولو

تولد 2 سالگیت مبارک گلم

1391/11/3 13:05
نویسنده : مامان سوزان
402 بازدید
اشتراک گذاری
روژان عزیزم تولدت مبارک مامانی ، میخواستم امشب یه جشن کوچک واست بگیرم ولی گفتم 5 شنبه  شب،شب یلدا باشه بهتره،از قبل برنامه ریزی کرده بودم که متاسفانه به دلیل اینکه مامان جون و بابا جون مامانی فکرشون آزاد نیست و ناراحتن.....گفتم بذارم برای یکی،دو هفته دیگه که ایشالا حالشون بهتر بهتر بشه ایشالا،خلاصه امروز روژان جون همه بهت تبریک گفتن ،از شب قبلش عمه سیمین ، عمه آزاده، فریبا جان ،هستی گلم،هانای نانازم،خاله سارای مهربون با یه عالمه کادو مثل همیشه....عمو مجید،آنوشای مامانیم،،مامان جون و بابا جون مامانی(دستشون درد نکنه)،مامان جون و بابا جون بابایی ،عمو حجت (که طبق معمول مثل همیشه روژانی رو خورد و لطفش شامل حالمون شد امیدواریم که عمو حجت هم خوشبخت خوشبخت بشه)،عمه فهیمه دلسوز و مهربون ،عمه حکیمه و عمه فرزانه(که کادوی قشنگشو چند هفته پیش داد (ماهی تعادل)،خاله مژگان مهربون ،فاطمه عزیزم،زهرای مامانی،خاله مهسا از هلند....خلاصه همگی زنگ زدن ،ایمیل زدن تبریک گفتن ،من  از طرف خودم و از طرف حکمت عزیزم و از زبان کوچک عشقم از همگی تشکر میکنم ممنونم از لطف بی حدتان ،امیدوارم بتوانیم لطف شما را جبران کنیم

                                                              

                                                      



                            

    http://www.taknaz.ir/upload/4/0.671557001284451486_830682zhs68ovvt7.gif


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)